[Fanda] Mate nekdo zkusenosti s prijimanim konferenci na e-mail.gmail.com?

Čtvrtek Únor 21 14:09:57 CET 2008

Miloši,

Gmail používám jako svou primární poštovní aplikaci přes dva roky a
nemohu si jej vynachválit, maily z konferencí samozřejmě chodí zcela
bez problémů, ale pošta mi do Gmailu chodí přímým přesměrováním z
Braillnetu a s POP3 stahováním, které jsi zřejmě použil Ty, tak
zkušenost nemám. Pro stahování z účtu na VOLném používáš v Outlooku
rovněž POP3?

Ahoj

Michal