[Fanda] Mate nekdo zkusenosti s prijimanim konferenci na e-mail.gmail.com?

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Čtvrtek Únor 21 13:57:27 CET 2008

Ahoj, Fandové,
zřídil jsem si včera novou schránku na gmail.com, protože si chci vyzkoušet,
jak tam lze prý velmi pěkně sledovat vlákna jednotlivých diskusí, ale nějak
se mi tam nestahují zprávy ať z Fandy, tak i z dalších konferencí na
Braillnetu - pavlač, Inpora ... v čem může být chyba?
O jedné chybě možná tuším - přihlašuji se jiným e-mailem, než je gmail.com a
někde jsem to nastavení ještě včera viděl - jde o to, jaký výchozí e-mail
nastavíte - nevíte, kudy tam jít? )
Jinak tam moje nová adresa je smid.milos na gmail.com , ale raději mi zatím
pište na milosmid na volny.cz .
Díky za odpvoědi. Miloš

Miloš Šmíd
Laboratoř Carolina