[Fanda] Olympus s rádiem?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 19 19:32:38 CET 2008

Zdravím, mám též Emgeton E5 Cult a to co mi na něm nejvíc vadí je to,
že když chci nahrávat na mikrofon, tak nepoznám, kdy přístroj začne
nahrávat. Kdyby alespoň pípl, ale ono nic. Mám na mysli nahrávání bez
připojených sluchátek. Dále se mi zdá přehrávač příšerně pomalý. Jeho
nahození do použitelného stavu trvá ze stavu vypnutého i 10 sekund. To
je někdy pro pohotové nahrávání moc. Ale jinak zvuk má excelentní, to
je pravda. Nejslabší stránkou tohoto přístroje je kryt akumulátoru. Po
půl roce minimálního používání se u krytky ulomily umělohmotné zoubky
a musel jsem to vyřešit kovovým drátem z háčku na ozdoby, který jsem
šikovně vytvaroval a nalepil na krytku. Mirek