[Fanda] automaticke prihlassovanie do windowsa

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Únor 19 17:26:18 CET 2008

Ahoj Fandovia!
Skúsil som si podla návodu z konferencie upraviť vo Windowse XP automatické
prihlasovanie, nakolko po update systému novými fixpackami sa obnovilo
pôvodné prihlasovanie.
Podla systému existovali len traja užívatelia:
konto užívatela  s právom administrátora
zablokované konto hostovské
konto machine2, .
Skúsil som teda zapnúť prihlasovanie bez overovania heslom, len som si
nevšimol na ktoré konto.
Takže som sa zrazu prihlásil ako administrátor, aj ked predtým takéto konto
neeexistovalo.
Ked som sa chcel prihlásiť ako iný užívatel, zistil som, že sa môžem
prihlásiť bud ako administrátor, alebo na svoje meno.
Samozrejme Jaws v tomto momente mlčal!
Po prihlásení ako užívatel som odstránil konto
machine2.
Tak to som si dal...
Nalogoval som sa síce pod svojim menom, ale bez možnosti prístupu k sieti aj
internetu, navyše Jaws hovoril v anglickom jazyku. Takže niekam zmizlo
nastavenie skoro všetkého aj programy som musel nastavovať.
Vrátil som teda históriu do predchádzajúceho stavu a hladal iné riešenie.

Použil som pre zmenu program Tveak od microsoftu.
Tam som si len nalistoval
boot
a potom zaklikol samočiné logovanie bez hesla
Po reštarte sa už systém znova automaticky prihlasoval bez požiadavky hesla.
Neviem teda kde som urobil chybu v predošlom postupe, ale tuším jednoduchšia
cesta je cez Tveak.