[Fanda] Pouzdro na CD

Zdenek Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pondělí Únor 18 15:48:31 CET 2008

Dobrý den.
Pouzdra od Ednetu, které jsem tu vzpomínal mají vkládání shora vždy.
Jakákoli kapacita a velikost.

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Tereza Info" <info na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 18, 2008 3:44 PM
Subject: Re: [Fanda] Pouzdro na CD

Dobrý den,

Zcela souhlasím s tím že zakladače na CD média je nejlépe vybrat podle
aktuální nabídky v obchodě, kde nakupujete. Nicméně jedno doporučení snad
přece jen lze dát: pozor na typy, které mají vnitřní měkká pouzdra uloženy
tak, že CD média je třeba zasunovat ze strany vazby pouzdra (jinými slovy od
vnitřku či středu pouzdra směrem ven). Tento neuvěřitelně nešikovný patent
vyžaduje již při částečném naplnění zakladače poměrně razantní roztažení
jeho vazby, aby byl vytvořen dostatečný prostor pro založení média. Tím se
vazba zakladače ničí a v neposlední řadě při snaze dostat médium do kapsy
tečou nervy uživatele... K mému údivu stále zjišťuji, že tento patent se i
dnes prodává - sám jsem se kdysi napálil :-)

Variantou je pochopitelně ukládání médií do kapes zezhora, kde buď vůbec nic
(anebo v případě víceřadových zakladačů téměř nic...) nebrání.

S pozdravem

Mgr. Radek Seifert

TEREZA
centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Telefon: 224 358 543
E-mail: info na tereza.fjfi.cvut.cz
Web: http://www.tereza.fjfi.cvut.cz