[Fanda] MS 2003, Jaws 8.00 a odpověď přímo odesilateli

Tereza Info info na tereza.fjfi.cvut.cz
Pondělí Únor 18 15:48:05 CET 2008

Dobré odpoledne

Když už je tu řeč o JAWS ve verzi 8.0, velmi by mne zajímalo, kolika uživatelů této konference se dotkla skutečnost, že tato verze nepodporuje zcela korektním způsobem klávesnici QWERTY. Jsem už opravdu jediný v této zemi, kdo toto rozložení kláves z dob počítačově kamenných používá? A pokud ne, jak jste se s touto nepříjemností u nového JAWSu vyrovnali?

S pozdravem

Mgr. Radek Seifert

TEREZA
centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Telefon: 224 358 543
E-mail: info na tereza.fjfi.cvut.cz
Web: http://www.tereza.fjfi.cvut.cz

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ivo Novák
Sent: Sunday, February 17, 2008 6:46 AM
To: Fanda Konference; 'Konference uživatelů programu Jaws'
Subject: [Fanda] MS 2003, Jaws 8.00 a odpověď přímo odesilateli

Zdravím na konferenci,

Budu se snažit být co nejvíce stručný. Pro správu e-mailových zpráv používám
"Microsoft office outlook 2003" a odečítač jsem si čerstvě nainstaloval
"Jaws 8.00". Mám nyní jaksi problém s položkou Odesílání zprávy přímo
odesilateli". Pokud si otevřu např. zprávu z konference, pak stisknu
příslušnou klávesovou skratku pro daný úkon tj. "shift +tab +r" Jaws
zahlásí, "Nemohu určit příjemce" nebo něco takového. To se v předchozí verzi
"Jaws 7.10" nestávalo. Je potřeba dodat, pro psaní zpráv používám "Microsoft
word 2003", formát zpráv mám zvolený "RTF". Kde by mohl být tedy problém?
V té souvislosti ještě jeden poznatek. Jakmile začnu psát zprávu, zjišťuji
klávesovou skratkou "ins +f" písmo, zarovnání odstavce apod., hlásí mi Jaws
podtržení, byť ho zapnuté nemám. Pokud ho opravdu u písma zapnu, odečítač
hlásí jednoduchá podtržení. Bohužel teď nemám po ruce někoho vidícího, aby
mi regulérně řekl, zda je písmo opravdu podtržené nebo ne. Nevíte někdo, co
s tímto problémem?
Děkuji velice moc za odpovědi, přeji hezkou neděli.

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2740 (20071221) __________

http://www.eset.cz