[Fanda] dotaz k outlooku

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Únor 18 13:48:19 CET 2008

Ahoj, Péťo,
nejdříve bych Tě trochu opravil a nebo se dozeptal - bude se buď jednat o
Outlook Express z WindowsXP a ten nemá označení 2003 a nebo se jedná o tzv.
velký Outlook, tedy Microsoft Otulook z balíčku Office a ten má u sebe
číslovku 2003. Takže který to je - rozdíly v tom jsou.

Další věc, kterou by bylo dobré vědět, zda se to děje u všech zpráv a nebo
jen u některých.
Co tohle http://carolina.mff.cuni.cz - zobrazuje se to jako odkaz nebo ne.
Mně ano. Pokud Tobě také, mělo by to říci, že to je odkaz, lze na to
kliknout ať už mezerníkem nebo entrem, jak sama píšeš. Já mám pocit, že to
může být u různých lidí v různých mailových klientech také někde vypnuté, že
se nemají ty http:// neboli URL zobrazovat jako odkazy, ale kde, že ... při
zběžném nahlédnutí do Možností obou Otulooků jsem nic nenašel, ale podle mě
to bude spíše problém na straně odesilatele než Tvůj na straně příjemce,
nebo se pletu, Fandové ... Miloš

Miloš Šmíd
Laboratoř Carolina
MFF UK