[Fanda] Doplniky FireFoxu pro praci s pdf

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Únor 18 13:39:57 CET 2008

Ahoj, Míšo,
můžeme si doufám tykat? Díky.
Importovat záložky můžeš přes Soubor -  Importovat a vybereš si z přepínačů,
odkud - z IE je tam hned aktuálně nastaveno.
Já se ale jinak s FireFoxem také začínám teprve seznamovat.
A co zkusit na tvé problémy ten doplněk accessibility, pokud Ti nebude
vyhovovat, tak ho jen vypneš.
Určitě jsem pro další výměnu zkušeností s FireFoxem ale třeba i s Operou
mezi námi i mezi dalšími Fandy.
Diky. Miloš

Miloš Šmíd
Laboratoř Carolina