[Fanda] Doplniky FireFoxu pro praci s pdf

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Únor 18 10:16:04 CET 2008

Zdravím vás miloš! Dlho som sa firefoxu bál a tými ktorí tomu lepšie
rozumejú som bol informovaný že akosi s jawsom sa veľmi nekamaráti. No
odkedy mám osmičkový jaws, je to fajn. nepoznám ho do podrobností, práve sa
snažím prísť na to ako si do neho "nahádzať" "obľúbené" ako sa to volá v
exploreri. Inak  vo všeobecnosti nemám problémy. iba na niektorých stránkach
sa s ním nedá čítať tak, ako to tam je v skutočnosti napísané. napríklad na
stránkach jedného inzertného časopisu sa mi v riadkovej inzercii riadky
"zbiehajú" čiže čítam začiatok nasledujúceho riadka na konci, či odpolovice
toho predchádzajúceho. neviem to celkom presne. viem iba, že po jednom
inzeráte v riadku nasleduje hneď ďalší s druhého riadka bez posunu šípkou
dole.
zdravím!
mišo!!
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 18, 2008 9:50 AM
Subject: Re: [Fanda] Doplniky FireFoxu pro praci s pdf

Ahoj, Tome,
povedlo se, díky, problém je v tom, že to stejně volá ten poškozený
AdobeReader, psal jsem to tady o víkendu.
Neexistuje nějaká možnost, jak odstranit doplněk pro otevírání pdf v
Internet Exploreru? Možná by to pomohlo. Momentálně jsem ho tam z
bezpečnostních důvodů - o tom je ta aktualizace, která způsobila ty problémy
- zakázal, možná to je dobré zakázat i ve FireFoxu, když tam není ta záplata
Když už jsme u těch doplňků: objevil jsem pro FireFox na Czilla.cz a dál i
doplněk accessibility - přidá roletku Accessibility a může nám to zřejmě
pomoci s navigací na stránce. Vzpomínám si, že byl nějaký doplněk, který
simuloval práci JAWSu na stránce - jak se jmenoval? To je totéž nebo něco
jiného?
Až tio budete případně zkoušet, bacha, podařilo se mi kousnout FireFox tak,
že nepomohla ani obnova FireFoxu, která je jinak docela pěkně vymakaná,
zasílá zprávu o chybách, ale nepomohla. Obnovil se až po restartu počítače.
Kde jsem udělal chybu si už nějak nepamatuju, možná, že jsem měl ve FireFoxu
otevřeno více oken - nikoli záložek.
A s FireFoxem JAWSy mluví v pohodě?
Miloš