[Fanda] Doplniky FireFoxu pro praci s pdf

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Únor 18 09:50:34 CET 2008

Ahoj, Tome,
povedlo se, díky, problém je v tom, že to stejně volá ten poškozený
AdobeReader, psal jsem to tady o víkendu.
Neexistuje nějaká možnost, jak odstranit doplněk pro otevírání pdf v
Internet Exploreru? Možná by to pomohlo. Momentálně jsem ho tam z
bezpečnostních důvodů - o tom je ta aktualizace, která způsobila ty problémy
- zakázal, možná to je dobré zakázat i ve FireFoxu, když tam není ta záplata
Když už jsme u těch doplňků: objevil jsem pro FireFox na Czilla.cz a dál i
doplněk accessibility - přidá roletku Accessibility a může nám to zřejmě
pomoci s navigací na stránce. Vzpomínám si, že byl nějaký doplněk, který
simuloval práci JAWSu na stránce - jak se jmenoval? To je totéž nebo něco
jiného?
Až tio budete případně zkoušet, bacha, podařilo se mi kousnout FireFox tak,
že nepomohla ani obnova FireFoxu, která je jinak docela pěkně vymakaná,
zasílá zprávu o chybách, ale nepomohla. Obnovil se až po restartu počítače.
Kde jsem udělal chybu si už nějak nepamatuju, možná, že jsem měl ve FireFoxu
otevřeno více oken - nikoli záložek.
A s FireFoxem JAWSy mluví v pohodě?
Miloš