[Fanda] google a bezpečnosť

ondrej.rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 17 17:59:11 CET 2008

  Ahojte. Keď som dnes hľadal cez google, pri jednom výsledku sa objavil
odkaz "táto stránka môže poškodiť váš počítač".
Keď som zo zvedavosti klikol na výsledok, prepojilo ma to na stránku,
kde bolo napísané toto:
"Pozor: Malware

Upozornenie– návšteva tohto webu môže poškodiť váš počítač!
O nebezpečnosti obsahu webu a ako pred ním chrániť počítač sa môžete
dozvedieť na
StopBadware.org.

Odporúčania:

• Vráťte sa na predchádzajúcu stránku
a vyberte iný výsledok.
• Skúste ďalšie vyhľadávanie pre to, čo hľadáte.

Prípadne pokračujte na svoju vlastné riziko na
http://priestor.podklenbou.sk/.

Ak ste majiteľom tejto webovej stránky, môžete požiadať o kontrolu vašej
stránky prostredníctvom
nástrojov pre správcov webových stránok
spoločnosti Google.

Dohľad zabezpečuje Google"
Možno o tom už viete, neviem, (nechcelo sa mi prehľadávať archív), či sa
to tu už riešilo.
Každopádne sa mi páči toto opatrenie, môže to podľa mňa zvýšiť
bezpečnosť užívateľa.
Ondrej