[Fanda] Potíže s aktualizacma windows XP

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Únor 17 15:26:40 CET 2008

Dobrý den,

chyba může být jak v síťovém nastavení, tak v samotných woknech. Takže
prvním krokem je zkusit nějakým způsobem připojit počítač k netu na
přímo a otestovat aktualizaci. Pokud se nenainstaluje, je problém přímo
ve woknech, což bych viděl jako pravděpodobnější. Pokud totiž jinak na
netu normálně surfujete, tak by měly jít aktualizace nainstalovat.

Mimochodem, neuvažoval jste o koupení wifi routeru, aby měly oba
počítače rovnocenný přístup a vznikla další vrstva ochrany proti
napadení sítě?

Zdraví

TomVal