[Fanda] Doplniky FireFoxu pro praci s pdf

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Únor 17 13:09:25 CET 2008

Ahoj Miloši,

pokud sis stáhl .xpi soubor doplňku pro Firefox, stačí jej otevřít
stejnojmenným příkazem v nabídce Soubor - ano, přesně, jako bys otevíral
nějakou webovou stránku uloženou na harddisku. Pak ti bude nabídnuta
instalace.

TomVAl