[Fanda] Doplniky FireFoxu pro praci s pdf

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Neděle Únor 17 12:39:11 CET 2008

Ahoj, Fandové,
našel jsem si na Slunečnici plugin pro otevírání pdf souborů přímo do prohlížeče FireFoxu.
Jmenuje se pdfdownload-0.7.6.xpi (mimochodem jde o českou verzi).
Napoužil jsem tedy přímo ve FireFoxu Správce doplňků, přes který jsem tento doplněk jednak nenašel na Czilla.cz a nemohu hlavně přijít na to, jak když mám doplněk stažený v počítači, tento doplněk do FireFoxu nainstalovat - ve správci doplňků žádnou možnost otevření z místního disku nevidím.
Znáte tento doplněk? Je možné pomocí něho otevírat i pdf soubory stažené na pevném disku? a nebo je vhodný pro otevření pdf souborů, které jsou někde na netu za nějakým odkazem?
Taky existuje doplněk Loop for FireFox, který umí konvertovat a spojovat soubory PDF ve FireFoxu.
Jak se to chová s našimi speciálními softwary?
Díky. Pěknou neděli. Miloš