[Fanda] Aktualizaci IE 6 na IE 7 jde odmitnout - otestovano

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Neděle Únor 17 11:21:30 CET 2008

Ahoj, Fandové,
bavili jsme se tuším v minulém týdnu o aktualizaci Microsoftu na Internet Explorer 7. Včera jsem zjistil, že je možné jednak bezbolestně IE 7 odinstalovat, jednak odmítnout následnou aktualizaci na IE 7. Aktualizace se alespoň mně objevují dole na SysTray a čekají na odklepnutí té ikony - pro vidící - vypadá jako štít s čísílkem uprostřed. Pak se objeví na obrazovce okno se zaškrtávátky a vy si zaškrtnete, kterou aktualizaci chcete nebo ne. Odškrtl jsem možnost aktualizovat IE 6 na IE7. V tomto případě se ještě ptal, zda mi to má ještě párkrát připomenout a tak jsem mu dal, aby mi to už nepřipomínal a bylo to.
Nicméně jsem problémy s nezobrazováním grafiky v tlačítcích, o kterém jsem myslím psal, nevyřešil.
Divné - mám pocit, že se v microsoftích aplikacích (IE, Office2007) na mém počítači ta grafika nějak divně zobrazuje či vůbec nezobrazuje.
Zdraví Vás při neděli Miloš