[Fanda] MS 2003, Jaws 8.00 a odpověď přímo odesilateli

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Neděle Únor 17 06:46:14 CET 2008

Zdravím na konferenci,

Budu se snažit být co nejvíce stručný. Pro správu e-mailových zpráv používám
"Microsoft office outlook 2003" a odečítač jsem si čerstvě nainstaloval
"Jaws 8.00". Mám nyní jaksi problém s položkou Odesílání zprávy přímo
odesilateli". Pokud si otevřu např. zprávu z konference, pak stisknu
příslušnou klávesovou skratku pro daný úkon tj. "shift +tab +r" Jaws
zahlásí, "Nemohu určit příjemce" nebo něco takového. To se v předchozí verzi
"Jaws 7.10" nestávalo. Je potřeba dodat, pro psaní zpráv používám "Microsoft
word 2003", formát zpráv mám zvolený "RTF". Kde by mohl být tedy problém?
V té souvislosti ještě jeden poznatek. Jakmile začnu psát zprávu, zjišťuji
klávesovou skratkou "ins +f" písmo, zarovnání odstavce apod., hlásí mi Jaws
podtržení, byť ho zapnuté nemám. Pokud ho opravdu u písma zapnu, odečítač
hlásí jednoduchá podtržení. Bohužel teď nemám po ruce někoho vidícího, aby
mi regulérně řekl, zda je písmo opravdu podtržené nebo ne. Nevíte někdo, co
s tímto problémem?
Děkuji velice moc za odpovědi, přeji hezkou neděli.

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414