[Fanda] Jak nejlépe opustit menu v IE 7

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Sobota Únor 16 23:28:13 CET 2008

Dobrý den,

> Máte někdo, prosím, podobný problém? Jak ho řešit, je komplikace na mé
> straně?

IE 7 se při opouštění aplikačního menu nechová standardně, jako ostatní
aplikace. Pokud máte rozbalenou některou z jeho skupin a stisknete ALT, menu
se neukončí, ale pouze se sbalí rozbalená skupina a přecházíte na liště
aplikačního menu na skupinu Soubor.

Pro opuštění je tedy nutné stisknout 2 x ALT či 2 x ESCAPE.

Problém, který popisujete při pohybu tabulátorem je problém JAWS 7.10 a IE7.
V JAWS 8.0 je tato chyba již opravena a JAWS se chová správně.

S pozdravem

Michal Jelínek