[Fanda] V IE se nezobrazuji obrazky na tlacitcich na webovskych strankach - proc

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Sobota Únor 16 19:57:48 CET 2008

Ahoj, Fandové,
nevíte, čím to může být, že se mi na mnohých webech nezobrazuje grafika v tlačítcích, například v dokumentech Google nebo na tlačítku Download při stahování Acrobat Readeru, no prostě na různých místech. Díval jsem se do Možností IE, ale obrázky a podobné věci mám zapnuty. Je to nějak chudší i na barvy.
V Opeře se to zobrazuje úplně správně.
Možná to nějak všechno spolu souvisí - v Office jsou ty barvy také nějak divné, o čemž jsem sem také psal - místo bleděmodrých tu jsou tmavěmodré.
Miloš