[Fanda] Potíže s Nvda

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Sobota Únor 16 11:31:10 CET 2008

Zdravím,

Tu jsem měl a taky padala.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Boženka Gogoľáková
Sent: Saturday, February 16, 2008 10:51 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Potíže s Nvda

Dobrý deň,
nebude pre vás jednoduchšie si stiahnuť NWDA v zip archíve a spustiť ho po
rozbalení? Vyhli by ste sa problémom pri inštalácii. Skúste si stiahnuť
takúto verziu. Jednak sa nemusí inštalovať, iba ju spustíte a môžete
pracovať.
Božka