[Fanda] Potíže s Nvda

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Sobota Únor 16 11:22:34 CET 2008

Dobrý deň,
priatelia prosím vás, ak na takúto chybu narazíte, skúste prosím vo
vašom užívateľskom temp adresáry (c:documents and settings\<meno>\local
settings\temp alebo skrátene %temp% )  nájsť súbor nvda.log . v prípade,
že tam bude text nejakých chybovýš hlášok (zamerajte sa na slovo
traceback) môžete mi tento súbor poslať na pvdeejay na gmail.com .
Tomáš už vysvetloval ako je to so snapshotmi, tak že myslím si, že sa
nemusím opakovať. Ak fakt na vašej konfigurácii NVDA z nám neznámych
príčin stále dookola padá, bez vašej pomoci to pravdepodobne nebude nik
schopný opraviť.

ďakujem

Peter Vágner