[Fanda] Novy OS pro nasince

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Pátek Únor 15 20:02:28 CET 2008

Zdravím,
odpovím rovnou na dvě věci.

1. Na virtualizaci bych rozhodně spíš doporučil buďto komeřiční aplikaci
VmWare, případně opensource VirtualBox.

2. Technologie virtualizace pracuje na tom principu, že virtualizační
aplikace(např. i Virtual PC) vytvoří na hostitelském počítači novou
vrstvu, která se chová jako samostatné PC, které může být s hostitelským
počítačem propojeno např. pomocí jakési virtuální local area network -
samozřejmostí je např. i NAT a podobné věci.
Z toho plyne, že Virtuální stroj nemá přímo přístup do hostitelského
počítače, tím pádem se musí vše instalovat úplně od nuly, což může být
pro úplně nevidomého nepříjemné - musí se nainstalovat OS, syntezátor,
Odečítač.....
Jediný klad je snad v tom, že většinou odpadne instalace ovladačů
většiny zařízení, neboť si jej vp bere rovnou s hostitelské mašiny.

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz