[Fanda] Pouzdro na CD

Zdenek Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pátek Únor 15 17:57:56 CET 2008

Ahoj.
Snad se nebudu opakovat, ale už jsem tu kdysi o tom snad psal.
Nejlepší je jít a nechat si ukázat do ruky.
Já lecos zkusil ale nejvíc se mi osvědčily výrobky firmy Ednet jsou to
taková ty pouzdra na zip s kapsičkama, kde se vkládají media bez obalů.
Dají se pořídit kolem 180 kč na 96 cd a 320 na 204 cd. Jsou i malé varianty
na 24 a 48 cd kolem 100 kč ceny jsou jenom orientační.
Kapsičky se netrhají jsou uvnitř měkké a stránky se taky neoddělují od sebe.
Ale chce to si fakt osahat a udělat si dojem sám.
Není nad vlastní odzkoušení.
Píšu to proto, že jsem zkusil i levnější a ne moc kvalitní produkty, a pak
jsem akorát nadával.

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 15, 2008 5:17 PM
Subject: [Fanda] Pouzdro na CD

Ahoj fandové. Chci si koupit pouzdro na CD bez obalu, ale moc nevím, jaké si
mám koupit. Můžete mi prosím nějaké doporučit, co se týče třeba z hlediska
materiálu? Liší se nějak cena se stoupající velikostí počtu možných CD v
pouzdře a kolik jich v takovém připomínající knihu může být? Zdraví Michal.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2879 (20080215)

http://www.eset.cz