[Fanda] Manažer slovníkov u Jaws5

Pátek Únor 15 12:47:52 CET 2008

Dobré odpoledne Laco,

překlad číslic (1 2 3) na jejich slovní ekvivalenty (jedna dva tři)
standardně probíhá až v syntezátoru, takže manipulovat se slovníkem
JAWSu je zcela zbytečné. Jedině se zkuste podívat do Konfiguračního
manažeru JAWSu, někde tam tuším je položka "zpracování číslic", kterou
by snad mohlo jít nastavit, aby převod číslic prováděl přímo JAWS,
třeba by to ve Vašem případě pomohlo. Ale bez záruky, nikdy jsem to
osobně nezkoušel...

S pozdravem

Michal Jungmann