[Fanda] Windows Vista odmita sit?

Ladislav Kubeček lada na baddy.cz
Pátek Únor 15 09:29:44 CET 2008

Ahoj fandové,

Mám tu notebook s windows wista Home premium a mám úplně stejný problém jako
martin.
win xp zasíťované wisty vidí, ale nemohu se dostat do nazdílených složek v
wista. Win wista nazdílené počítače ani složky nevidí. A to jich tu máme asi
5 strojů a všechny na win wista.
také budu moc rád za radu.
Zdraví Láďa.
yřejmě je to nějaká specialita microsoftu kvůli ochranám.

----- Original Message -----
From: "Martin Sukany" <sukany na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 13, 2008 9:54 PM
Subject: [Fanda] Windows Vista odmita sit?

Dobré odpoledne,
snažíme se tady s kamarádem sesíťovat dva stroje, na jednom běží WinXP, na
druhém Windows Vista.
Nastavení protokolu TCP/IP je následující:

PC s Windows XP
IP: 192.168.1.1
Maska: 255.255.255.0
Brána: 192.168.1.1

PC s Vistou
IP: 192.168.1.2
Maska 255.255.255.0
Brána: 192.168.1.1

Náš problém je v tom, že XP vidí Vistu, nicméně naopak nikoli. Bohužel s
novými wokny nemám vůbec zkušenosti...

Předem děkuji za rady.
M*
--