[Fanda] outlook express kontra thunderbird

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 21:29:06 CET 2008

Ahoj, no výborne, že to takto funguje, aspoň normálni ľudia, ktorí
používajú verziu 2.0 nemajú starosti s editovaním súborov a kadejakými
fígľami.
Ja (nenormálny) som sa hlavne sústredil na thunderbird 3 alpha.

PV