[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 14 20:46:53 CET 2008

Kašlu na to. SubRip 1.7: V aplikaci SubRip.exe došlo k problému a je
třeba ji uzavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže. A já se omlouvám za
hromadu nic neřešících mailů. Dobrou noc. Mirek