[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Petr Řehák peer.gustavsson na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 20:12:26 CET 2008

Zdravím,

já jsem od MV2Playeru ustoupil, protože už je dost starý a hlavně byl dost neovladatelný, nyní používám skvělý přehrávač všeho KMPlayer (celým jménem K-Multimedia Player, neplést se stejnojmenným přehrávačem pod Linux). KMPlayer je korejský produkt pro Windows a nepotřebuje žádné kodeky, protože je má všechny u sebe a co nemá, to umí využívat ze systému a různě to kombinovat. Čtení titulků přes SAPI právě umí taky skvěle a i když na DVD jsem to ještě nezkoušel, na AVI to funguje perfektně s externím titulkovým souborem. Program se ovládá přes kontextové menu, tam je jeho kompletní, dle mého screenreadery dobře přístupná nabídka, která je tedy opravdu hodně bohatá na funkce a možnosti.

S pozdravem,

Petr Řehák