[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

petra Lásková petra.laskova na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 14 19:41:08 CET 2008

Zdravím, funguje tento program i s jawsem?
----- Original Message -----
From: "Martin Sukany" <sukany na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 14, 2008 3:35 PM
Subject: Re: [Fanda]DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Ahoj,
není třeba nic kupovat, na tohle bohatě postačí i svobodné řešení.
Program mv2player je českým produktem(navíc se jedná o freeware).
Program je přímo provázaný s Speech API(podporuje jak verzi 4, tak
5.1.). Po spuštění příslušného filmu stačí stisknout klávesu "T"(jako
TTS = Text To Speech) a titulky budou předčítány hlasovým výstupem(tempo
je automaticky regulováno)....

Program lze použít i v prostředí GNU/Linuxu skrze virtualizační
technologii.

M*

--
Martin Sukany