[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 14 17:17:25 CET 2008

Tak tak, o to mi jde. Momentálně mi jde o to, že úvodní menu na dvd
nelze v mv2 playeru vůbec ovládat ani z klávesnice, ani myší. To u VLC
Media jde. Tím pádem nemůžu zvolit nastavení titulků a ty se mi na
obrazovku vůbec nedostanou. Druhá věc je přehrávání DivX, kde soubor s
titulky neexistuje, protože je ten DivX dělaný z videokazety, to
znamená, že titulky jsou již přímo obsažené ve videu a to nejde nijak
oddělit. Chová se to stejně, jako kdybyste natočili kamerou nějakou
scénu, kde jsou dejme tomu nějaké nápisy na budově. Prostě je to v tom
a nedá se s tím asi nic dělat. Mirek