[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 14 17:10:09 CET 2008

Mirkovi jde(jestli se nemýlím) o spuštění titulků z DVD..... Zkusím se
podívat po nějakém DVD s titulky a vyzkouším(většinou přehrávám DivX).

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz