[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 14 16:10:19 CET 2008

Ahoj, ne, mně nejde o to, sekat nelegální kopie, já se snažím vyřešit
problém, jak donutit DVD, aby mi jeho titulky četl hlasák. S těmi
záznamy z kazet to ale bude horší. Tam jsou ty titulky už v obraze a
protože neexistuje samostatný soubor s titulky, tak mi ani Titulník
nepomůže. Včera mi přítel poradil, ať se porozhlédnu po programu
Subrip, který umí ripovat titulky z DivX. Snad se k tomu ještě dneska
dostanu. Mirek