[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 14 15:43:08 CET 2008

Ahoj, Bingo! Tak toto jdu zkusit. Ono totiž, některá DVD jsou chráněná
proti kopírování a tudíž z nich nelze nic dostat (DVD Shrink selhal,
chytil se ale DVDFab). Už jsem tu nadával jako špaček, že ta ochrana
je dalším hozeným klackem pod nohy zrakáčům. O výsledku
experimentování dám vědět. Mirek