[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 14 15:42:25 CET 2008

Ještě k "vytažení" titulků. Tohle je podle mě docela nereálná věc. Resp.
i kdyby něco takového bylo možné(netvrdím, že není), OCR by musel projet
všechny snímky filmu, navíc by zde vyvstal problém duplicity titulků(ten
by šel samozřejmě řešit), ale IMHO by to byl dost silný hardcore pro hw.

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz