[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 14 15:01:57 CET 2008

Ahoj, Petro, díky za tip, už si tu s tím hraji a pokud se mi to
osvědčí, pana Susčíka zkontaktuji a program si zakoupím. Mirek
P.S. Ještě dořešit, jak z DVD vytáhnout titulky.
P.P.S. Též vyřešit, jak vytáhnout titulky ze záznamu pořízeného z VHS
do DivX.