[Fanda] Jak nejlépe opustit menu v IE 7

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Čtvrtek Únor 14 13:19:42 CET 2008

Zdravím, fandové,

omlouvám se, ale ještě jednou se vracím k tématu IE 7. Mám Jaws 7.10,
ostatně to už jsem psal včera. U IE 7 mám problém s opuštěním aplikačního
menu. Pokud ho zvolím, prohlížím si jen položky, které tam jsou, žádnou
nezvolím, pak klávesou "levý alt" nebo escape chci menu opustit, odečítač
zahlásí, "opouštím aplikační menu", ale po třeba stisku tabulátoru znovu
hlásí "menu soubor", po stisku dalšího tabulátoru znovu menu opuštěno a
pořád dokola. Menu se zbavím jen stiskem klávesy "CTRL +tabulátor".
Máte někdo, prosím, podobný problém? Jak ho řešit, je komplikace na mé
straně? Děkuji za odpovědi, s pozdravem,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414