[Fanda] otazka k esetu

Čtvrtek Únor 14 10:16:21 CET 2008

> Kvalita je až  tak dobrá, že nelze komunikovat v síti

Nerozumím -- ESET Smart Security máme normálně na stanicích ve firemní
síti nasazen a žádného problému jsem si dosud nevšiml...

> Jaws s ním je schopen pracovat slušně (dle pana Jungmanna poněkud pracněji)

Pomocí JAWS kurzoru samozřejmě lze s hlavní obrazovkou pracovat, ale
není to tak pohodlné, jako kdyby na hlavní obrazovce fungovala
navigace pomocí klávesnice a JAWS kurzor nebylo nutné používat...

S pozdravem

Michal Jungmann