[Fanda] otazka k esetu

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 08:42:42 CET 2008

Dobrý den,

Podporuje Virgo i Wisťáky? A v čem je lepší než Jaws?

Za odpověď velmi děkuji.

S pozdravem
Honza

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ing. Milan Bartoš
Sent: Thursday, February 14, 2008 1:11 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] otazka k esetu

> Zdravím, jaké máte fandové zkušenosti s firewallem od Esetu, jak se
> často ptá, jak je to kvalitní firewall, zda jsou i lepší? Peťa L

    Dobrý den,

    Eset Smart Security se ptá tak často, jak si ho nastavíte. Kvalita je až
tak dobrá, že nelze komunikovat v síti, protože programátoři jaksi
zapomněli, že neexistují pouze uživatelé s jedním PC, ale, zvláště ve
firmách, je třeba i komunikovat v síti (třeba instalovat z vedlejšího PC
nebo do něj zálohovat).

    Obecně a pro běžnou práci ho již teď lze doporučit a po slibované
aktualizaci na textový formát již s ním jistě zvládne pracovat každý. Pro
zajímavost: Virgem 4.7, které dodáváme, se nám ho ozvučit podařilo velmi
dobře a mám pocit, že i Jaws  s ním je schopen pracovat slušně (dle pana
Jungmanna poněkud pracněji).

    Eset Antivirus 3.0 již, až na problém s grafickým prostředím, překonal
porodní bolesti a pracuje spolehlivě.

    Milan

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2873 (20080213)