[Fanda] Eset smart securiti ano, nebo ne?

Ing. Milan Bartoš m.bars na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 01:19:22 CET 2008

    Dobrý večer,

    s tímto tvrzením bych se určitě neztotožnil. Nemohu rozhodně říct, že by
Eset Smart Security neměl žádné problémy, ale o zatuhávání PC z důvodu
nainstalovaného Eset Smart jsem ještě neslyšel a ani na technické podpoře
Esetu mi o tomto problému neřekli nic, protože prý se s tím také nesetkali.
Je jistě již dost uživatelů, kteří používají stejnou nebo alespoň podobnou
konfiguraci PC, jako Vy a takové problémy nemají.

    Pokud by to bylo možné, dejte mi, prosím, alespoň soukromě vědět, kdo
Vám PC "opravoval", rád bych se od příslušného technika dozvěděl o problému
více.

    Děkuji

    Milan Bartoš

----- Original Message -----
From: "Hloch" <jiri.hloch na tiscali.cz>
To: <fanda na Tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 13, 2008 10:20 PM
Subject: [Fanda] Eset smart securiti ano, nebo ne?

Dobrý večer, včera jsem si přečetl dotazy od Petry Láskové a protože po
dnešku mám novou zkušenost s tímto programem, chtěl bych se i s případnými
zájemci o ni podělit.  Po instalaci win xp jsem si hned zakoupil tento
produkt a objevily se problémy u kterých nebylo zřejmé, jestli vznikly
nainstalováním některého programu, nebo bylo něco v nepořádku s novým pc,
který mám. Víc než měsíc jsem měl problémy toho druhu, že mi nenabíhal
outlook expres, pc mi po startu zatuhnul a bylo třeba užít tvrdý reestart, a
když mi dnes od rána třikrát zatuhnul, odvezla si ho firma na otestování,
naklonovali nový  hard a po různých pokusech zjistili, že problém byl v Eset
smart security. Takže tento program odedneška už nepoužívám nainstalovali mi
nod 32 verze 3 a zdá se, že jsou problémy vyřešené, outlook expres už mi
funguje, takže případní zájemci o eset smart vyzkoušejte raději demoverzi a
ověřte si, jestli se neobjeví problémy, které jste dříve neměli.
Zdraví vás Jiří Hloch