[Fanda] otazka k esetu

Ing. Milan Bartoš m.bars na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 01:10:31 CET 2008

> Zdravím, jaké máte fandové zkušenosti s firewallem od Esetu, jak se často
> ptá, jak je to kvalitní firewall, zda jsou i lepší? Peťa L

    Dobrý den,

    Eset Smart Security se ptá tak často, jak si ho nastavíte. Kvalita je až
tak dobrá, že nelze komunikovat v síti, protože programátoři jaksi
zapomněli, že neexistují pouze uživatelé s jedním PC, ale, zvláště ve
firmách, je třeba i komunikovat v síti (třeba instalovat z vedlejšího PC
nebo do něj zálohovat).

    Obecně a pro běžnou práci ho již teď lze doporučit a po slibované
aktualizaci na textový formát již s ním jistě zvládne pracovat každý. Pro
zajímavost: Virgem 4.7, které dodáváme, se nám ho ozvučit podařilo velmi
dobře a mám pocit, že i Jaws  s ním je schopen pracovat slušně (dle pana
Jungmanna poněkud pracněji).

    Eset Antivirus 3.0 již, až na problém s grafickým prostředím, překonal
porodní bolesti a pracuje spolehlivě.

    Milan