[Fanda] DVD, aneb, jak si nechat číst titulky hlasovým výstupem

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 13 22:28:09 CET 2008

Zdravím, fandové,

řeším tu takovýto problém: Mám koupené DVD, kde jsou české titulky.
Protože je ze zrakových důvodů nemůžu číst, napadlo mě, že by mi tuto
službu mohl poskytnout hlasový výstup. Zkoušel jsem přehrávač od
Apogea, bohužel jsem nepřišel na to, jak, co a proč. Má s tímto
problémem někdo z Vás zkušenosti?

Další, příbuzný problém, je u filmů v DivX, které mají titulky již v
sobě, to znamená, neexistuje soubor s titulky zvlášť. Prý existuje
jakýsi OCR, který z DivX umí titulky rozpoznat do souboru. Zkoušel to
někdo z Vás?

Toto téma je slepecké, hledám řešení, jak na to. Díky všem předem,
Mirek