[Fanda] Eset smart securiti ano, nebo ne?

Hloch jiri.hloch na tiscali.cz
Středa Únor 13 22:20:35 CET 2008

Dobrý večer, včera jsem si přečetl dotazy od Petry Láskové a protože po dnešku mám novou zkušenost s tímto programem, chtěl bych se i s případnými zájemci o ni podělit.  Po instalaci win xp jsem si hned zakoupil tento produkt a objevily se problémy u kterých nebylo zřejmé, jestli vznikly nainstalováním některého programu, nebo bylo něco v nepořádku s novým pc, který mám. Víc než měsíc jsem měl problémy toho druhu, že mi nenabíhal outlook expres, pc mi po startu zatuhnul a bylo třeba užít tvrdý reestart, a když mi dnes od rána třikrát zatuhnul, odvezla si ho firma na otestování, naklonovali nový  hard a po různých pokusech zjistili, že problém byl v Eset smart security. Takže tento program odedneška už nepoužívám nainstalovali mi nod 32 verze 3 a zdá se, že jsou problémy vyřešené, outlook expres už mi funguje, takže případní zájemci o eset smart vyzkoušejte raději demoverzi a ověřte si, jestli se neobjeví problémy, které jste dříve neměli.
Zdraví vás Jiří Hloch