[Fanda] IE 7 a práce se záložkami

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Středa Únor 13 17:43:18 CET 2008

> Stránka v popředí nebo na pozadí jsou mi ne zcela jasné
> termíny. Lépe řečeno spíše mi jde o to, jak s nimi přesně operovat.

Myslím, že kdyby jste si to vyzkoušel, bylo by Vám to hned jasné.

Otevření "na pozadí" znamená, že zůstáváte stále na té stránce, kde jste
použil zkratku. Nová záložka tedy není aktivní. Aktivní zůstává původní
stránka. Pokud budete chtít pracovat se stránkou na nově otevřené záložce,
budete se na ni muset přepnout, např. pomocí CTRL+TAB/CTRL+SHIFT+TAB.

Otevření na popředí znamená, že se stane po potvrzení odkazu pomocí
CTRL+SHIFT+ENTER aktivní nově otevřená záložka - tedy stránka, kterou jste
si takto potvrdil.

V některých případech brouzdání může být vhodný jeden způsob, v jiném druhý.
Záleží na situaci a na uživateli.

Jinak... zapomněl jsem v předešlém mailu na jednu zásadní zkratku a to
CTRL+W - zavření aktuální záložky.

Snad je to již více jasné.

S přáním pěkného dne

Michal Jelínek