[Fanda] IE 7 a práce se záložkami

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Středa Únor 13 12:12:25 CET 2008

Ahoj,

Tady je odkaz na stažení IE 7
http://www.microsoft.com/cze/windows/ie/downloads/default.mspx

Z D napsal

Dobrý den.
Mě se stáhly 4 aktualizace ale internet explorer 7 se nestáhnul. Nejde mi
ani tak o to, jestli ho tam mít nebo ne, ale počítal jsem s tím, že se tam
vnutil.
Diskuse na téma jsou pro i proti, ale pokud bych ho chtěl nainstalovat je
někde odkaz na stažení?
Dá se to normálně z nějaké stránky stáhnout?
Počet aktualizací mi hlásí 0.

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Michal Jelínek" <babyhirsch na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 13, 2008 9:51 AM
Subject: Re: [Fanda] IE 7 a práce se záložkami

Dobrý den,

> vzhledem k tomu, že Internet Explorer implementuje záložky jako zástupce v

> souborovém systému ...

Každý mluvíme o trošku něčem jiném. :-)) Není se ovšem čemu divit, když i
sám MS v tom má menší chaos. Používá 2 termíny: karta a záložka pro jednu a
tu samou věc.

Záložky (karty) umožňují mít otevřeno několik stránek najednou a to v jednom
okně. Tuto funkci ostatní browsery již dávno mají., konečně podlehli i
tvůrci IE.

Pro ty, které to zajímá pár základních zkratek:

CTRL+T - založení nové záložky - stojíme v panelu adresa, stačí zadat novou
adresu a potvrdit
CTRL+ENTER - otevře odkaz na kterém stojíme v nové záložce - na pozadí
CTRL+SHIFT+ENTER - otevře odkaz na kterém stojíme v nové záložce - na
popředí
CTRL+TAB/CTRL+SHIFT+TAB - přepínání mezi záložkami
CTRL+SHIFT+Q - vyvolá menu se záložkami.

Klávesových zkratek je víc, tyhle ovšem pro začátek určitě stačí.

S pozdravem

Michal Jelínek