[Fanda] IE 7 a práce se záložkami

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Středa Únor 13 10:09:28 CET 2008

Zdravím,

Děkuji za dosavadní odpovědi, v podstatě to co jsem potřeboval vědět, spíše
reflektoval ve své odpovědi pan Jelínek. Možná jsem méně chápající, proto
bych poprosil třeba i soukromě, abych nezatěžoval konferenci, zda by mi
někdo ze členů konference mohl poslat přecejen detajlnější návod, jak s tím
přesně pracovat. Stránka v popředí nebo na pozadí jsou mi ne zcela jasné
termíny. Lépe řečeno spíše mi jde o to, jak s nimi přesně operovat. Omlouvám
se, pokud tím někoho "otravuju", nespěchám nato, kdyby ale někdo zareagoval,
jak jsem psal i soukromě, určitě to bude pro mě pomoc.
Děkuji,
Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Michal Jelínek
Sent: Wednesday, February 13, 2008 9:52 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] IE 7 a práce se záložkami

Dobrý den,

> vzhledem k tomu, že Internet Explorer implementuje záložky jako zástupce v

> souborovém systému ...

Každý mluvíme o trošku něčem jiném. :-)) Není se ovšem čemu divit, když i
sám MS v tom má menší chaos. Používá 2 termíny: karta a záložka pro jednu a
tu samou věc.

Záložky (karty) umožňují mít otevřeno několik stránek najednou a to v jednom

okně. Tuto funkci ostatní browsery již dávno mají., konečně podlehli i
tvůrci IE.

Pro ty, které to zajímá pár základních zkratek:

CTRL+T - založení nové záložky - stojíme v panelu adresa, stačí zadat novou
adresu a potvrdit
CTRL+ENTER - otevře odkaz na kterém stojíme v nové záložce - na pozadí
CTRL+SHIFT+ENTER - otevře odkaz na kterém stojíme v nové záložce - na
popředí
CTRL+TAB/CTRL+SHIFT+TAB - přepínání mezi záložkami
CTRL+SHIFT+Q - vyvolá menu se záložkami.

Klávesových zkratek je víc, tyhle ovšem pro začátek určitě stačí.

S pozdravem

Michal Jelínek