[Fanda] Notační software

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Únor 13 09:06:55 CET 2008

Milí fandové,

hledám pro sebe notační program. Řadu jsem jich už vyzkoušel, ale v
současnosti nemám žádný vhodný pro svou práci. Jako učitel hudby
potřebuju "nadupanou" verzi, žádné lite verze mě neuspokojí. Rozhoduju
se mezi Sibeliem a Finale a protože vím, že některé firmy poskytují
zvýhodněné nabídky pro zdravotně postižené, chtěl jsem se zeptat, jestli
s tím v případě výše jmenovaných softů má někdo zkušenosti. Vím totiž,
že na Sound Forge mohou zdravotně postižení získat stejnou slevu jako
školy. Jak je zde již dost známo, pracuju bez pomoci screenreaderu,
takže kompatibilita s nimi mě netíží.

Děkuji za radu.

TomVal