[Fanda] IE 7 a práce se záložkami

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Únor 13 08:59:00 CET 2008

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že Internet Explorer implementuje záložky jako zástupce
v souborovém systému, doporučuji si v nabídce Start aktivovat položku
nabídky Oblíbené položky a veškerý management záložek provádět pomocí
průzkumníka Windows po otevření výše zmíněné složky. Takže jediné, co se
týče práce se záložkami v IE 7, je jejich přidání oblíbené položky
kombinací Ctrl+D. Mám za to, že drbkat se s ostatními nástroji je
naprosto zbytečné, protože jsou méně pohodlné než nástroje pro práci se
soubory.

Zdraví

TomVal