[Fanda] IE 7 a práce se záložkami

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Středa Únor 13 07:38:56 CET 2008

Zdravím všechny,

Na konferenci probíhá poměrně čilá diskuze, zda IE 7 ano nebo ne, zda se
stáhne v posledních aktualizacích nebo nikoliv apod. V noci ze včera na dnes
se mi nic nestáhlo, ale já jsem si řekl, práce s IE 7 nás dříve nebo později
stejně čeká a jelikož mám odečítač "Jaws verze 7.10", nainstaloval jsem si
IE 7 sám.
A světe div se, nic hrůzostrašného mě vůbec nepotkalo. Učinil jsem tak
trochu i na popud pana M. Jelínka, kterého znám osobně a který, myslím
včera, do konference psal, že práce s IE 7 je vlastně i výhodnější. A to
třeba i k vůli záložkám.
A to je právě předmětem mého dotazu, rád bych poprosil, ať už soukromě nebo
i do konference, kdyby někdo mohl popsat práci se záložkami, jaký
nejrychlejší způsob práce s nimi zvolit a vůbec jak se s nimi pracuje
obecně. Vím, otevře se při nabídce z menu "Nová záložka" dialogové okno, no
tam mu moc nerozumím.
Děkuji moc za rady a reakce, s přáním hezké únorové středy,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414