[Fanda] otazka k esetu

Úterý Únor 12 19:21:24 CET 2008

Dobré odpoledne,

na Kerio Firewall mám svůj názor. :-) V praxi jsem teď nedávno zkoušel
AVG Firewall a po několika málo týdnech nakonec spokojeně skončil u
ESET Internet Security. Problém je zde myslím pouze v uživatelském
rozhraní, které je více grafické než dříve, a zejména hlavní stavová
obrazovka je pro méně zkušené uživatele špatně přístupná.

S pozdravem

Michal Jungmann