[Fanda] outlook express kontra thunderbird

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Únor 12 06:25:41 CET 2008

Dobrý deň,
je možné upraviť poradie stlpcov v thunderbirde. Info o prílohe nie je
možné štandardne, ale je možné toho docieliť pomocou štítkov.
V prílohe posielam súbor nastavení pre thunderbird, ktorí stačí
nakopírovať do adresára s profilom. Takto to používa väčšina ľudí z
môjho okolia a sme spokojný. Posielam to preto, lebo spomínané
prehadzovanie stlpcov je možné len pomocou myši.

PV