[Fanda] Pozor na zitrejsi aktualizaci Internet Exploreru!

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pondělí Únor 11 22:57:25 CET 2008

Dobrý den,

jen malá poznámka - vím o jednom 600MHz stařečkovi, na kterém IE6 jede v
pohodě, ale IE7 drhne - ne že by nešel instalovat či spustit, ale práce
s ním je na takovém stroji velmi kostrbatá - co chvíli se chvilkově
zamyslí, některé věci se chovají divně - prostě pro takové stařečky IE7
není - a budou vyhrožovat, že kdo nebude mít IE7, nebude mít nové
aktualizace ...

TomVal

Michal Jelínek napsal(a):
> Dobrý den,
>
> nejsem si zcela jistý, jestli je opravdu důvod k plašení. Podle toho, co
> jsem četl na netu se toto vše týká WSUS (Windows Server Update
> Services), což asi běžný uživatel neřeší. :-)
>
> Více např. na:
>
> http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bcs%3B946202&x=13&y=16
>
> S pozdravem
>
> Michal Jelínek